E-poe tegemine

Kvaliteetsed e-äri lahendused

Pakume teie ärile kvaliteetselt üles ehitatud ning hästi läbimõeldud e-poe lahendusi. E-poe tegemine koostöös meiega pakub sinule meeldiva koostöö kogemuse.

  • Platvorm

    Magento 2
    Wordpress Woocommerce

  • Disain

    Kliendiga kooskõlas
    Mobiilisõbralik

  • SEO

    Otsingumootorite sõbralik

  • Integratsioonid

    Makselahendused
    Google Analytics
    Facebook Pixel

  • Koolitus

    Sisuhalduse baasteadmised

Väikesele ja keskmisele e-poele

Wordpress Woocommerce

Woocommerce on vabavaraline plugin WordPress platvormile, mis suudab täita üldjuhul kõik väikse ja keskmise e-poe vajadused. Woocommerce on loodud aastal 2011 ning tänaseks on see väga populaarne valik e-kaubanduses. E-poe tegemine WordPress Woocommerce platvormil on enim valitud lahendus.

Wordpress Woocommerce e-poe tegemine
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Suurele e-poele

Magento 2

Magento on vabavaraline e-poe platvorm, mis loodi aastal 2008. Magento 2 avalikustati aastal 2015. Platvorm on suure funktsionaalsusega ja keskmisest keerukama struktuuriga. Soovitame suuremale e-poele või ambitsioonikale alustajale. E-poe tegemine Magento 2 platvormiga eeldab suuremaid kulutusi.

Magento 2 e-poe tegemine
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Tehtud e-poed

  • Kõik
  • Magento 2
  • Woocommerce
  • Wordpress

fotolõuendid.ee

Wordpress platvormil Woocommerce e-poe lahendus

woolinlove.ee

Magento 2 platvormil e-poe lahendus

Saada meile päring

    Hea teada

    Mis erinevus on Woocommerce ja Magento 2 vahel?

    Woocommerce on enda olemuselt WordPressi plugin, mis liidestatakse platvormiga. Magento 2 on täiesti iseseisev e-poe platvorm, mis on üles ehitatud e-kaubanduse eesmärgil. Magentol on suurem funktsionaalsus ja sellest tulenevalt ka keerukam haldamine.

    Parema e-kaubanduse platvormi otsustamiseks peaksite arvestama nii oma veebipoe suuruse kui ka vajadustega. Parima platvormi otsimise asemel soovitame valida õige platvorm, mis vastab teie nõudmistele kõige paremini. Kui olete alustav või väikse ja keskmise tootevalikuga ettevõte, sobib teile suurepäraselt WooCommerce. Seevastu, kui plaanite oma äri laiendada suuremaks kaubamärgiks, on Magento 2 teie jaoks kõige õigem valik.

    Mis on domeen?

    Domeeninimi on teie veebisaidi nimi. Domeeninimi on aadress, mille kaudu internetikasutajad saavad teie veebisaidile juurde pääseda. Domeeninime kasutatakse arvutite leidmiseks ja tuvastamiseks internetis. Arvutid kasutavad IP-aadresse, mis on numbriseeria. Inimestel on aga raske arvude kombinatsioone meelde jätta. Seetõttu töötati välja domeeninimed ja neid kasutatakse Internetis olevate üksuste tuvastamiseks.

    Domeeninime hind on ligikaudu 8-12€/aasta.

    Mis on veebimajutus?

    Veebimajutuseks võib arvestada teenust, tänu millele on e-pood klientidele kättesaadav 24/7. Veebimajutuse teenusepakkuja omab serveriarvuteid ning püsivat ja stabiilset internetiühendust. E-poe failid asuvad selles serveris ning iga klient, kes suhtleb e-poega, suhtleb selle serveriarvutiga.

    Veebimajutuse hind on ligikaudu 5-20€/kuu, olenevalt valitud paketist.

    Mis on SEO?

    SEO tähistab otsingumootori optimeerimist. Lihtsamalt öeldes tähendab see teie saidi täiustamise protsessi, et suurendada selle nähtavust asjakohaste otsingute korral. Mida parem on teie lehtede nähtavus otsingutulemites, seda tõenäolisem on teie tähelepanu äratamine ja potentsiaalsete ja olemasolevate klientide äritegevusele kaasamine

    SEO on digitaalse turunduse põhiosa, kuna inimesed teevad igal aastal triljoneid otsinguid, sageli ärilistel eesmärkidel toodete ja teenuste kohta teabe leidmiseks. Otsing on sageli brändide digitaalse liikluse peamine allikas ja täiendab muid turunduskanaleid. Suurem nähtavus ja paremusjärjestus otsingutulemustes mõjutab teie e-äri edukust.

    E-poe tegemine ja SEO käivad käsikäes ka meie teenuste juures.

    Mis on Google Analytics?

    Google Analytics on platvorm, mis mõõdab ja näitab e-poe külastatavuse statistikat. Platvormi kasutamine on tasuta ning seotav olemasoleva Google kontoga. Oleme kirjutanud ka postituse, kuidas Google Analytics konto teha ning see siduda WordPress platvormiga: Google Analytics lisamine WordPressi kodulehele 2021

    Mis on Facebook Pixel?

    Facebooki piksel on JavaScripti koodijupp, mis võimaldab teil jälgida külastajate tegevust oma veebisaidil. See töötab nii, et laaditakse väike funktsioonide kogu, mida saate kasutada alati, kui saidi külastaja teeb toimingu (nn sündmus), mida soovite jälgida (nn konversioon). Jälgitavad konversioonid kuvatakse Facebooki reklaamihalduris ja Facebook Analyticsi juhtpaneelil, kus neid saab kasutada teie reklaamide tõhususe mõõtmiseks, kohandatud vaatajaskondade määratlemiseks reklaami sihtimiseks, dünaamiliste reklaamikampaaniate jaoks ja oma veebisaidi konversiooni tõhususe analüüsimiseks.

    Mis on GDPR (miks on veebilehtedel küpsiste kasutamise teadanded)?

    Isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) on õiguslik raamistik, mis kehtestab suunised Euroopa Liidus (EL) elavatelt isikutelt pärit isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks.

    Isikuandmete kaitse üldmäärus 2016/679 on ELi õiguse määrus andmekaitse ja eraelu puutumatuse kohta Euroopa Liidus ja Euroopa Majanduspiirkonnas. Samuti käsitletakse isikuandmete edastamist väljaspool ELi ja EMP piirkondi.

    Mis on SSL sertifikaadid?

    SSL sertifikaadid on väikesed andmefailid, mis krüptograafiliselt loovad krüptitud lingi veebiserveri ja brauseri vahel. See link tagab, et kõik veebiserveri ja brauseri vahel edastatud andmed jäävad privaatseks.

    Millised sammud on olulised e-kaubandusega alustamisel?

    Konkurentsianalüüs

    Selgitage välja, kui suur on konkurents teie tootega turgudel. Kes on peamised konkurendid ning milline turuosa neil on? Millised on sinu eelised konkurentide ees?

    Turundusstrateegia väljatöötamine
    Määrake turundusstrateegiad ning kanalid.

    Veebipoe käivitamine
    E-kaubanduse üks olulisemaid samme on kvaliteetse e-poe olemasolu.

    Sotsiaalmeediakanalite loomine
    Facebooki reklaamid on tõhus tasuline reklaamikanal oma nišipubliku sihtimiseks ja tulu teenimiseks.