E-poe tegemine

Kvaliteetsed e-äri lahendused

Pakume teie ärile kvaliteetselt üles ehitatud ning hästi läbimõeldud e-poe lahendusi.

  • Platvorm

    Magento 2
    Wordpress Woocommerce

  • Disain

    Kliendiga kooskõlas
    Mobiilisõbralik

  • SEO

    Otsingumootorite sõbralik

  • Integratsioonid

    Makselahendused
    Google Analytics
    Facebook Pixel

  • Koolitus

    Sisuhalduse baasteadmised

Väikesele ja keskmisele e-poele

Wordpress Woocommerce

Woocommerce on vabavaraline plugin WordPress platvormile, mis suudab täita üldjuhul kõik väikse ja keskmise e-poe vajadused. Woocommerce on loodud aastal 2011 ning tänaseks on see väga populaarne valik e-kaubanduses.

woocommerce e-pood
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Suurele e-poele

Magento 2

Magento on vabavaraline e-poe platvorm, mis loodi aastal 2008. Magento 2 avalikustati aastal 2015. Platvorm on suure funktsionaalsusega ja keskmisest keerukama struktuuriga. Soovitame suuremale e-poele või ambitsioonikale alustajale.

magento 2 e-pood
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Tehtud e-poed

  • Kõik
  • Magento 2
  • Woocommerce
  • Wordpress

fotolõuendid.ee

Wordpress platvormil Woocommerce e-poe lahendus

woolinlove.ee

Magento 2 platvormil e-poe lahendus

Saada meile päring

    Korduma Kippuvad Küsimused

    Mis erinevus on Woocommerce ja Magento 2 vahel?

    Woocommerce on enda olemuselt WordPressi plugin, mis liidestatakse platvormiga. Magento 2 on täiesti iseseisev e-poe platvorm, mis on üles ehitatud e-kaubanduse eesmärgil. Magentol on suurem funktsionaalsus ja sellest tulenevalt ka keerukam haldamine.

    Parema e-kaubanduse platvormi otsustamiseks peaksite arvestama nii oma veebipoe suuruse kui ka vajadustega. Parima platvormi otsimise asemel soovitame valida õige platvorm, mis vastab teie nõudmistele kõige paremini. Kui olete alustav või väikse ja keskmise tootevalikuga ettevõte, sobib teile suurepäraselt WooCommerce. Seevastu, kui plaanite oma äri laiendada suuremaks kaubamärgiks, on Magento 2 teie jaoks kõige õigem valik.

    Mis on domeen?

    Domeeninimi on teie veebisaidi nimi. Domeeninimi on aadress, mille kaudu internetikasutajad saavad teie veebisaidile juurde pääseda. Domeeninime kasutatakse arvutite leidmiseks ja tuvastamiseks internetis. Arvutid kasutavad IP-aadresse, mis on numbriseeria. Inimestel on aga raske arvude kombinatsioone meelde jätta. Seetõttu töötati välja domeeninimed ja neid kasutatakse Internetis olevate üksuste tuvastamiseks.

    Domeeninime hind on ligikaudu 8-12€/aasta.

    Mis on veebimajutus?

    Veebimajutuseks võib arvestada teenust, tänu millele on e-pood klientidele kättesaadav 24/7. Veebimajutuse teenusepakkuja omab serveriarvuteid ning püsivat ja stabiilset internetiühendust. E-poe failid asuvad selles serveris ning iga klient, kes suhtleb e-poega, suhtleb selle serveriarvutiga.

    Veebimajutuse hind on ligikaudu 5-20€/kuu, olenevalt valitud paketist.

    Mis on SEO?

    SEO tähistab otsingumootori optimeerimist. Lihtsamalt öeldes tähendab see teie saidi täiustamise protsessi, et suurendada selle nähtavust asjakohaste otsingute korral. Mida parem on teie lehtede nähtavus otsingutulemites, seda tõenäolisem on teie tähelepanu äratamine ja potentsiaalsete ja olemasolevate klientide äritegevusele kaasamine

    SEO on digitaalse turunduse põhiosa, kuna inimesed teevad igal aastal triljoneid otsinguid, sageli ärilistel eesmärkidel toodete ja teenuste kohta teabe leidmiseks. Otsing on sageli brändide digitaalse liikluse peamine allikas ja täiendab muid turunduskanaleid. Suurem nähtavus ja paremusjärjestus otsingutulemustes mõjutab teie e-äri edukust.

    Mis on Google Analytics?

    Google Analytics on platvorm, mis mõõdab ja näitab e-poe külastatavuse statistikat. Platvormi kasutamine on tasuta ning seotav olemasoleva Google kontoga. Oleme kirjutanud ka postituse, kuidas Google Analytics konto teha ning see siduda WordPress platvormiga: Google Analytics lisamine WordPressi kodulehele 2021

    Millised sammud on olulised e-kaubandusega alustamisel?

    Konkurentsianalüüs

    Selgitage välja, kui suur on konkurents teie tootega turgudel. Kes on peamised konkurendid ning milline turuosa neil on? Millised on sinu eelised konkurentide ees?

    Turundusstrateegia väljatöötamine
    Määrake turundusstrateegiad ning kanalid.

    Veebipoe käivitamine
    E-kaubanduse üks olulisemaid samme on kvaliteetse e-poe olemasolu.

    Sotsiaalmeediakanalite loomine
    Facebooki reklaamid on tõhus tasuline reklaamikanal oma nišipubliku sihtimiseks ja tulu teenimiseks.