E-poe tegemine

Kvaliteetsed e-äri lahendused

Pakume teie ärile kvaliteetselt üles ehitatud ning hästi läbimõeldud e-poe lahendusi. E-poe tegemine koostöös meiega pakub sinule meeldiva koostöö kogemuse.

  • Platvorm

    Magento 2
    Wordpress Woocommerce

  • Disain

    Kliendiga kooskõlas
    Mobiilisõbralik

  • SEO

    Otsingumootorite sõbralik

  • Integratsioonid

    Makselahendused
    Google Analytics
    Facebook Pixel

  • Koolitus

    Sisuhalduse baasteadmised

Väikesele ja keskmisele e-poele

Wordpress Woocommerce

Woocommerce on vabavaraline plugin WordPress platvormile, mis suudab täita üldjuhul kõik väikse ja keskmise e-poe vajadused. Woocommerce on loodud aastal 2011 ning tänaseks on see väga populaarne valik e-kaubanduses. E-poe tegemine WordPress Woocommerce platvormil on enim valitud lahendus.

Wordpress Woocommerce e-poe tegemine
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Suurele e-poele

Magento 2

Magento on vabavaraline e-poe platvorm, mis loodi aastal 2008. Magento 2 avalikustati aastal 2015. Platvorm on suure funktsionaalsusega ja keskmisest keerukama struktuuriga. Soovitame suuremale e-poele või ambitsioonikale alustajale. E-poe tegemine Magento 2 platvormiga eeldab suuremaid kulutusi.

Magento 2 e-poe tegemine
Kasutuslihtsus
Funktsionaalsus

Tehtud e-poed

  • Kõik
  • E-pood
  • Magento 2
  • Woocommerce

Saada meile päring

    Veebipoe tegemise põhipunktid e-poe omanikule

    Milline platvorm valida?

    E-poe platvormid võib jaotada kahte liiki.

    • Teenusepakkuja platvorm, kus e-poe tegemine käib võõral platvormil, klient maksab kuutasu ning kasutab e-poodi. Arendamine on piiratud teenusepakkuja tõttu.
    • Isiklik platvorm, kus e-poe omanik omab platvormi ning kasutab ja arendab seda enda nägemise järgi (Woocommerce, Magento 2).

     

    WordPress sobib väikesele ja keskmisele veebipoele. Arendamisele on tagatud täielik ligipääs ning haldamine on mugav ja lihtne. WordPressi funktsionaalsus on suur ning täiesti piisav ka suurematele e-kauplejatele.

     

    Magento 2 sobib suurele e-poele. Arendamisele on tagatud täielik ligipääs, kuid see nõuab suuremat eelarvet ja ajakulu. Magento 2 funktsionaalsus on väga võimekas.

    Milliste kulutustega tuleks arvestada?

    • E-poe tegemise hind

    See kulu sõltub soovitud eesmärkidest ning e-poe funktsionaalsusest. Siia kuuluvad näiteks e-poe mitmekeelsuse võimekus, automaatne andmevahetus tarneteenusepakkujatega (Omniva, DPD, Smartpost), liidestus raamatupidamise tarkvaraga, broneerimise süsteemid, jms.

    • Makselahenduste pakkuja kulu

    Pangalinkide teenusepakkujatel on erinevad hinnakirjad. Näiteks, Maksekeskus võtab igalt tehingult 2.5% + 0.3€ ning valides kõik maksemeetodid, küsivad nad 10€ kuutasu juurde (seisuga 27.04.2021). Montonio võtab igalt tehingult 0.05€ ning neil on miinimum kuutasu 5€ (seisuga 27.04.2021).

    • Domeeninime ja veebimajutuse hind

    Iga veebileht omab domeeninime ning veebimajutust teenusepakkuja kaudu. Domeeninime hind on ligikaudu 8-12€/aasta ja veebimajutuse hind on ligikaudu 5-20€/kuu, olenevalt valitud paketist.

    • Lisafunktsionaalsuse kulutused

    Üldjuhul on lisamoodulid tasuta või ühekordse kulutusega. Mõned lisamoodulid platvormidele on aga kuutasulised. Kui veebipoe omanik soovib neid kasutada, siis tuleb ka selle kulutusega arvestada.

    Milliste koostööpartneritega arvestada?

    • Makselahenduste koostööpartner

    Pangalingi teenusepakkuja toob sinuni kõikide tuntud pankade pangalingid ühe lepinguga. Puudub vajadus igas pangas eraldi leping luua.

    • Tarnemeetodi pakkuja ärikliendi leping

    Mugavalt pakkide saatmiseks võib arvestada ärikliendi lepingu tegemisega soovitud ettevõtte juures (Omniva, DPD, Smartpost). Äriklientidele luuakse soovi korral ka automaatse andmevahetuse kasutaja, peale mida on võimalik e-poest otse pakisedelid välja printida. See hoiab kokku saatmisel tekkivat andmete sisestamisele kuluvat aega.

    • Veebimajutuse koostööpartner

    Veebimajutuse teenust on tarvis igal e-poel. Arvestada võib sellega, et veebimajutuse ning domeeninime saab ühe teenusepakkuja käest.

    Mitmekeelse e-poe tegemine

    Millistel turgudel ja millistele sihtgruppidele on plaanis tooteid müüa? Mitmekeelse e-poe tegemine on töömahukas, kui sisutekste tuleb palju ja keeli mitmeid. Arvestada võiks sellega, kas pideva sisu loomisel on olemas meeskonnas pädev inimene seda sisu tõlkima vastavasse keelde.

    Sisu

    E-poes on väga suure tähtsusega tootefotod ning sisutekstid. Tootefotod võiksid olla selged ja kvaliteetsed ning nende lisamisel on oluline lisada need tehniliselt korrektselt. See tähendab, et toodete sisestaja võiks omada teadmiseid, kuidas tootefotode lisamisel arvestada otsingumootoritele optimeerimisega ning pildi optimeerimisega veebilehe jõudluse parendamiseks. Sisutekstid on samamoodi väga olulised otsingumootoritele optimeerimiseks, mis mõjutab teie leitavust näiteks Google otsingus. Sisutekstid võiksid olla võimalikult originaalsed veebipoe siseselt, see tähendab, et võimalikult vähe kasutada copy-paste. Võimalikult vähe seetõttu, et tihtipeale erinevate toodete juures mingid tekstid ikkagi peavad olema samad.

     

    • Kui te soovite tootepildid ja sisu ise lisada, siis küsige e-poe arendajalt, milline on korrektne viis
    • Kui te lasete tootepildid ja sisu kellegil teisel sisestada, siis proovige veenduda selles, et sisestaja teab neid korrektseid viise ning kasutab neid

    Hea teada

    Mis on Woocommerce?

    WooCommerce on WordPressi avatud lähtekoodiga e-kaubanduse pistikprogramm. See on mõeldud väikestele ja keskmise suurusega veebikaupmeestele, kes kasutavad WordPressi. 27. septembril 2011 käivitatud pistikprogramm sai kiiresti populaarseks lihtsuse tõttu, et seda oleks lihtne installida ja kohandada.

    WooCommerce arendas esmakordselt WordPressi teemaarendaja WooThemes, kes palkas Jigowatti arendajad Mike Jolley ja James Kosteri tööle Jigoshopi ühe haru muutmiseks, millest sai WooCommerce. 2020. aasta jaanuaris hinnati WooCommerce’i umbes 3,9 miljonil veebisaidil.

    2014. aasta novembris toimus San Franciscos Californias WooCommerce’i abil e-kaubandusele keskendunud konverents WooConf. See meelitas kohale 300 osalejat.

    2015. aasta mais omandasid WooThemes ja WooCommerce tooted firma Automattic, WordPress.comi operaator ja WordPressi tarkvara peamine kaasautor.

    2020. aasta detsembris omandas WooCommerce populaarse WordPressi uudiskirjade halduse pistikprogrammi MailPoet.

    Mis on Magento 2?

    Magento on PHP-ga kirjutatud avatud lähtekoodiga e-kaubanduse platvorm. See kasutab mitut muud PHP raamistikku, näiteks Laminas ja Symfony. Magento lähtekoodi levitatakse avatud tarkvaralitsentsi (OSL) v3.0 all. Magento omandas Adobe Inc 2018. aasta mais 1,68 miljardi dollari eest.

    Sellel platvormil on loodud üle 100 000 veebipoe. Platvormi koodi on alla laaditud enam kui 2,5 miljonit korda ja Magento-põhiste süsteemide kaudu on 2019. aastal müüdud kaupu 155 miljardi dollari eest. Kaks aastat tagasi moodustas Magento umbes 30% kogu turuosast.

    17. novembril 2015 ilmus Magento 2.0. V2-s muudetud funktsioonide hulgas on järgmised: tabelite lukustamisprobleemide vähenemine, lehtede vahemälu täiustamine, ettevõtteklassi mastaapsus, struktureeritud andmete sisseehitatud rikkalikud koodilõigud, hõlpsamini kohandatav uus failistruktuur, CSS-i eeltöötlus LESS & CSS URL-i lahendaja abil, parem jõudlus ja struktureeritum koodibaas.

    Magento 2 Open Source, varem Magento Community Edition, on avatud lähtekoodiga e-kaubanduse platvorm. Arendajad saavad rakendada põhifaile ja laiendada selle funktsionaalsust, lisades uusi arendajate pakutavaid pistikprogrammimooduleid. Alates esimese avaliku beetaversiooni väljaandmisest 2007. aastal on Magento Open Source välja töötatud ja kohandatud, et pakkuda põhilist e-kaubanduse platvormi.

    11. aprillil 2016 välja antud Magento 2 Commerce on teenusena e-kaubanduse platvorm, mis on tasuline Magento 2 versioon.

    Mis erinevus on Woocommerce ja Magento 2 vahel?

    Woocommerce on enda olemuselt WordPressi plugin, mis liidestatakse platvormiga. Magento 2 on täiesti iseseisev e-poe platvorm, mis on üles ehitatud e-kaubanduse eesmärgil. Magentol on suurem funktsionaalsus ja sellest tulenevalt ka keerukam haldamine.

    Parema e-kaubanduse platvormi otsustamiseks peaksite arvestama nii oma veebipoe suuruse kui ka vajadustega. Parima platvormi otsimise asemel soovitame valida õige platvorm, mis vastab teie nõudmistele kõige paremini. Kui olete alustav või väikse ja keskmise tootevalikuga ettevõte, sobib teile suurepäraselt WooCommerce. Seevastu, kui plaanite oma äri laiendada suuremaks kaubamärgiks, on Magento 2 teie jaoks kõige õigem valik.

    Mis on domeen?

    Domeeninimi on teie veebisaidi nimi. Domeeninimi on aadress, mille kaudu internetikasutajad saavad teie veebisaidile juurde pääseda. Domeeninime kasutatakse arvutite leidmiseks ja tuvastamiseks internetis. Arvutid kasutavad IP-aadresse, mis on numbriseeria. Inimestel on aga raske arvude kombinatsioone meelde jätta. Seetõttu töötati välja domeeninimed ja neid kasutatakse Internetis olevate üksuste tuvastamiseks.

    Domeeninime hind on ligikaudu 8-12€/aasta.

    Mis on veebimajutus?

    Veebimajutuseks võib arvestada teenust, tänu millele on e-pood klientidele kättesaadav 24/7. Veebimajutuse teenusepakkuja omab serveriarvuteid ning püsivat ja stabiilset internetiühendust. E-poe failid asuvad selles serveris ning iga klient, kes suhtleb e-poega, suhtleb selle serveriarvutiga.

    Veebimajutuse hind on ligikaudu 5-20€/kuu, olenevalt valitud paketist.

    Mis on SEO?

    SEO tähistab otsingumootori optimeerimist. Lihtsamalt öeldes tähendab see teie saidi täiustamise protsessi, et suurendada selle nähtavust asjakohaste otsingute korral. Mida parem on teie lehtede nähtavus otsingutulemites, seda tõenäolisem on teie tähelepanu äratamine ja potentsiaalsete ja olemasolevate klientide äritegevusele kaasamine

    SEO on digitaalse turunduse põhiosa, kuna inimesed teevad igal aastal triljoneid otsinguid, sageli ärilistel eesmärkidel toodete ja teenuste kohta teabe leidmiseks. Otsing on sageli brändide digitaalse liikluse peamine allikas ja täiendab muid turunduskanaleid. Suurem nähtavus ja paremusjärjestus otsingutulemustes mõjutab teie e-äri edukust.

    E-poe tegemine ja SEO käivad käsikäes ka meie teenuste juures.

    Mis on Google Analytics?

    Google Analytics on platvorm, mis mõõdab ja näitab e-poe külastatavuse statistikat. Platvormi kasutamine on tasuta ning seotav olemasoleva Google kontoga. Oleme kirjutanud ka postituse, kuidas Google Analytics konto teha ning see siduda WordPress platvormiga: Google Analytics lisamine WordPressi kodulehele 2021

    Mis on Facebook Pixel?

    Facebooki piksel on JavaScripti koodijupp, mis võimaldab teil jälgida külastajate tegevust oma veebisaidil. See töötab nii, et laaditakse väike funktsioonide kogu, mida saate kasutada alati, kui saidi külastaja teeb toimingu (nn sündmus), mida soovite jälgida (nn konversioon). Jälgitavad konversioonid kuvatakse Facebooki reklaamihalduris ja Facebook Analyticsi juhtpaneelil, kus neid saab kasutada teie reklaamide tõhususe mõõtmiseks, kohandatud vaatajaskondade määratlemiseks reklaami sihtimiseks, dünaamiliste reklaamikampaaniate jaoks ja oma veebisaidi konversiooni tõhususe analüüsimiseks.

    Mis on GDPR (miks on veebilehtedel küpsiste kasutamise teadanded)?

    Isikuandmete kaitse üldmäärus (GDPR) on õiguslik raamistik, mis kehtestab suunised Euroopa Liidus (EL) elavatelt isikutelt pärit isikuandmete kogumiseks ja töötlemiseks.

    Isikuandmete kaitse üldmäärus 2016/679 on ELi õiguse määrus andmekaitse ja eraelu puutumatuse kohta Euroopa Liidus ja Euroopa Majanduspiirkonnas. Samuti käsitletakse isikuandmete edastamist väljaspool ELi ja EMP piirkondi.

    Mis on SSL sertifikaadid?

    SSL sertifikaadid on väikesed andmefailid, mis krüptograafiliselt loovad krüptitud lingi veebiserveri ja brauseri vahel. See link tagab, et kõik veebiserveri ja brauseri vahel edastatud andmed jäävad privaatseks.

    Millised sammud on olulised e-kaubandusega alustamisel?

    Konkurentsianalüüs

    Selgitage välja, kui suur on konkurents teie tootega turgudel. Kes on peamised konkurendid ning milline turuosa neil on? Millised on sinu eelised konkurentide ees?

    Turundusstrateegia väljatöötamine
    Määrake turundusstrateegiad ning kanalid.

    Veebipoe käivitamine
    E-kaubanduse üks olulisemaid samme on kvaliteetse e-poe olemasolu.

    Sotsiaalmeediakanalite loomine
    Facebooki reklaamid on tõhus tasuline reklaamikanal oma nišipubliku sihtimiseks ja tulu teenimiseks.

    Võtke meiega ühendust