Mis on PIM (Product information management)
Tooteinfo haldus (PIM) on protsess, kus hallatakse kõikide toodete infot tsentraliseeritult ühes kohas, mille tulemusena luuakse eeliseid toodete turustamisel ja müümisel erinevate turustuskanalite kaudu. Need tooteandmed on loodud viisili, et toetada mitmekanalilist turundusstrateegiat. Tooteandmete keskset keskust saab kasutada info edastamiseks müügikanalitesse, nagu e-kaubanduse veebisaidid, trükikataloogid, turuplatsid (nt Amazon ja Google Shopping), sotsiaalmeediaplatvormid (nt Instagram) ja elektroonilised andmekanalid kaubanduspartneritele.
Kellele loob PIM tarkvara väärtust
PIM-i kasutamist mõjutavad üldiselt ettevõtte:
> lai valik tooteid ja/või keeruline tooteandmete kogum
> sageli muutuvad tooteomadused
> müügikanalite arvu suurenemine
> ebaühtlane IT-infrastruktuur (andmeallikate ja -vormingute rohkus)
> e-kaubandus ning elektrooniline tellimine
> erinevad lokaliseerimisnõuded/mitmekeelsuse väljundid