Kvaliteetselt

E-poe tegemine

E-poe tegemine on meie põhitegevusala, mille juures peame tähtsaks head kliendisuhet ning professionaalset teenuse pakkumist. Loome teile e-poe, liidestame vajalike platvormidega ning aitame ka turundamisel.

Image
E-poe loomine

E-poe tegemine platvormidel:

Oluline punkt e-poe loomisel on platvormi valik vastavalt ettevõtte vajadustele.

Magento 2

Magento on eelkõige sobiv keskmisele ja suurele ettevõttele, kelle nõudmised e-kaubanduses on märkimisväärsed ning mitmekülgsed.

WordPress WooCommerce

WooCommerce sobib hästi alustavale ja keskmisele ettevõttele. E-poe tegemine antud platvormiga on populaarseim valik alustavate ettevõtete seas.

Shopify

Shopify sobib alustavale ja keskmisele ettevõttele, Shopify Plus sobib suurele ettevõttele, kelle nõudmised on spetsiifilisemad.

SVG Arrow

Platvormi valik

Aitame valida sobivaima e-poe platvormi vastavalt teie vajadustele.

Liidestused

E-poe loomine on protsess, mis nõuab alati mingite väliste süsteemide liidestamist. Teostame liidestamisi erinevate väliste platvormidega nagu näiteks sotsiaalmeedia, analüütika, tarnesüsteemid, maksesüsteemid, uudiskirjad, ERP süsteemid, majandustarkvarad, tooteinfo haldamise tarkavara. Allpool on toodud mõned näited:

Kirjutage meile

Kirjutage meile, kui e-poe tegemine pakub teile huvi või teil on rohkem küsimusi. Vastame teile esimesel võimalusel.

Veel lugemist…
Magento on avatud lähtekoodiga e-kaubanduse platvorm, mis on kirjutatud PHP-s. See kasutab mitut muud PHP raamistikku, nagu Laminas ja Symfony. Magento lähtekoodi levitatakse avatud tarkvaralitsentsi (OSL) v3.0 alusel. Adobe Inc ostis Magento 2018. aasta mais 1,68 miljardi dollari eest.

Tarkvara töötas algselt välja USA eraettevõte Varien Inc., mille peakontor asub Californias Culver Citys, vabatahtlike ja avatud lähtekoodiga tarkvara kaasaaitajate abiga.

Platvormile on loodud üle 100 000 veebipoe. Platvormi koodi on alla laaditud enam kui 2,5 miljonit korda ja 2019. aastal müüdi Magento-põhiste süsteemide kaudu kaupa 155 miljardi dollari väärtuses. 2021. aasta aprilli seisuga on Magentol globaalsetes e-kaubanduse platvormides 2,32% turuosa.

Varien avaldas tarkvara esimese üldise kättesaadavuse versiooni 31. märtsil 2008. Varieni endine tegevjuht Roy Rubin müüs hiljem ettevõtte osaluse eBayle, kes lõpuks omandas ettevõtte täielikult ja müüs seejärel Permirale. Hiljem müüs Permira selle Adobe’ile.

Magento kasutab MySQL või MariaDB relatsiooniandmebaasi haldussüsteemi, PHP programmeerimiskeelt ja Zend Frameworki elemente. See rakendab objektorienteeritud programmeerimise ja mudeli-vaate-kontrolleri arhitektuuri konventsioone. Magento kasutab andmete salvestamiseks ka olemi-atribuudi-väärtuse mudelit ja alates versioonist 2.4 nõuab see kataloogiotsingu jaoks Elasticsearchi. Lisaks tutvustas Magento 2 oma esiotsa koodis mudelit Model-View-ViewModel, kasutades JavaScripti teeki Knockout.js.
WooCommerce on WordPressi avatud lähtekoodiga e-kaubanduse pistikprogramm. See on mõeldud väikestele kuni suurtele veebikaupmeestele, kes kasutavad WordPressi. 27. septembril 2011 käivitatud pistikprogramm sai kiiresti populaarseks selle paigaldamise ja kohandamise lihtsuse ning põhitoote kui vabavara turupositsiooni tõttu (kuigi paljud selle valikulised laiendused on tasulised ja patenteeritud).

WooCommerce töötas esmakordselt välja WordPressi teema arendaja WooThemes, kes palkas Jigowatti arendajad Mike Jolley ja James Kosteri, et nad töötaksid Jigoshopi hargiga, millest sai WooCommerce. 2020. aasta jaanuaris kasutab WooCommerce’i hinnanguliselt umbes 3,9 miljonit veebisaiti.

WooCommerce on pälvinud märkimisväärse populaarsuse, kuna baastoode on lisaks paljudele laiendustele ja pistikprogrammidele tasuta ja avatud lähtekoodiga. WooCommerce’il on sadu laiendusi ja üle 1000 pistikprogrammi. Lisaks on tuhandeid tasulisi lisandmooduleid fikseeritud hindadega. Paljud Premium Teemad pakuvad nüüd WooCommerce’i ja ka pistikprogrammide võimalusi, mis muudavad teemaraamistiku ühilduvaks.