Kuidas Instagramis raha teenida

Üle 1 miljardi kasutajaga Instagram jõuab üle 20% maailma tarbijatest. See on tohutu turuosa, seega tasub kindlasti uurida, kuidas sellel populaarsel sotsiaalmeediaplatvormil raha teenida.

Hakka Instagrami mõjutajaks (influencer)

Mõjutajad ei vaja miljonit jälgijat, et end mõjutajateks nimetada ja sponsoreeritud postitusi luua. Paljud ettevõtted otsivad pigem mikromõjutajaid kui suuri. Nendel isikutel on sotsiaalmeedias vähem jälgijaid, kuid nad säilitavad siiski tihedad suhted oma jälgijatega Instagramis, võimaldades neil postitada autentset sisu, selle asemel, et olla lihtsalt reklaamimasinad, nagu paljud traditsioonilised kuulsused tänapäeval teevad.

Kas arvate vähem tootearvustustest, mille on kirjutanud keegi, kes pole kunagi varem näiteks tolmuimejat kasutanud? Kas kuulsusi saab usaldada, et nad annavad täpseid hinnanguid millegi muu kohta peale enda iluhoolduste või juuksehooldustoodete kohta. Asi pole selles, kas inimesed usuvad seda, mida öeldakse (sest lõppkokkuvõttes pole see oluline), vaid selles, kui usaldusväärsed ja autentsed nad tunduvad toote esitlemisel.

Mikromõjutajad pakuvad brändidele ja reklaamijatele suurepärase võimaluse oma sõnumi individuaalsel viisil edastamiseks. Nad võivad pakkuda ka kiiremaid sisu töötlemisaegu, mis tähendab, et antud aja jooksul valmib rohkem projekte, mitte ei kuluta ühe postituse või video jaoks terveid päevi!

Lihtsaim viis Instagrami mõjutajana raha teenida on sponsoreeritud sisu loomine. Ettevõtted maksavad teile tavaliselt postitatud töö eest ja mida kvaliteetsem see on, seda kõrgemat hinda nad pakuvad! Mõjutajate järele on alati suur nõudlus, kuid paljud alustavad raha teenimise asemel toodete vastuvõtmisega.

Reklaamige sidusettevõtte tooteid (affiliate marketing)

Sidusettevõtte turunduse eelised seisnevad selles, et investeeringuid on vähe või üldse mitte vaja ja saate lisaraha teenida. Sidusettevõttena saate unikaalse lingi või sooduskoodi ja vahendustasu müügi eest, mis tuleb siis, kui kasutajad klõpsavad linke. Saate ühendust võtta teile meeldivate kaubamärkidega ja leida nende veebisaidilt teavet sidusprogrammide kohta. Väiksemad kaubamärgid pole võib-olla seda teavet avaldanud, kuid tõenäoliselt on nad valmis teiega koostööd tegema, kui võtate nendega otse ühendust. Võite liituda ka sidusettevõtete võrgustikuga, see on nagu osa suurest perest. Teete koostööd paljude erinevate ettevõtetega, et leida võimalusi nii oma klientidele kui ka endale – seda kõike samal ajal, kui säilitate aja jooksul loodud suhteid.

Müüge Instagramis füüsilisi tooteid

Kui teil on müüdav toode, võib Instagram olla suurepärane platvorm potentsiaalsete klientideni jõudmiseks. Üle 1 miljardi aktiivse kasutajaga on see üks populaarsemaid sotsiaalmeedia saite planeedil. Ja kuna see on visuaalne, sobib see eriti hästi toodete reklaamimiseks. Ükskõik, kas müüte kunsti- ja käsitööesemeid, moekaupu või kodukaunistust, on mõned asjad, mida saate teha, et maksimeerida oma müügivõimalusi. Esiteks veenduge, et teie fotod on kvaliteetsed ja et teie toode oleks selgelt nähtav. Kasutage hashtag’e, et jõuda laiema publikuni, ja postitage asjakohaseid ajaveebiartikleid või arvustusi, et aidata luua potentsiaalsete ostjate usaldust. Lõpuks esitage selged juhised toote ostmiseks ja veenduge, et teie kontaktteavet oleks lihtne leida. Väikese pingutusega saate muuta Instagrami võimsaks müügitööriistaks.

Müüge digitaalseid tooteid või teenuseid

E-raamatute populaarsus on viimastel aastatel hüppeliselt kasvanud ning aeglustumist pole näha. Seoses e-lugerite ja mobiilseadmete levikuga loeb üha rohkem inimesi raamatuid elektrooniliselt. See annab autoritele ja kirjastajatele suurepärase võimaluse jõuda Instagramis e-raamatuid müües laiema publikuni. Instagram on visuaalne platvorm, mis teeb sellest ideaalse koha e-raamatute reklaamimiseks ja müümiseks. Kasutades atraktiivseid visuaale ja nutikaid pealkirju, saate potentsiaalsete ostjate huvi äratada ja liiklust oma müügilehele suunata. Lisaks saate kasutada Instagrami reklaame, et sihtida oma e-raamatute kampaaniaga konkreetseid sihtrühmi.

Videokursused on suurepärane võimalus uute oskuste õppimiseks või olemasolevate täiustamiseks. Ja Instagrami populaarsuse tõttu pole paremat platvormi nende müümiseks. Instagram pole mitte ainult visuaalne meedium, vaid sellel on ka suur ja kaasatud kasutajabaas. Instagramis videokursuste müümiseks peate esmalt looma kvaliteetse sisu, mida inimesed soovivad osta. See tähendab informatiivsete ja kaasahaaravate videote filmimist, mis käsitlevad teie sihtrühma huvitavaid teemasid. Kui olete oma videod valmis saanud, peate neid Instagramis tõhusalt reklaamima. See tähendab asjakohaste hashtagide kasutamist, regulaarset postitamist ja vajadusel tasulise reklaami kasutamist. Kui seda õigesti teha, võib videokursuste müümine Instagramis olla suurepärane viis raha teenimiseks ja potentsiaalsete klientidega ühenduse loomiseks.

Ettevõtte omanikuna, kes osutab teenuseid, on oluline reklaamida oma teenuseid võimalikult paljudel platvormidel. Instagram on suurepärane viis potentsiaalsete klientideni jõudmiseks ja oma töö esitlemiseks. Alustamiseks võtke veidi aega, et luua profiil, mis teie kaubamärki täpselt esindab. Kasutage kvaliteetseid pilte ja postitage regulaarselt. Lisaks kasutage laiema publikuni jõudmiseks ära hashtage. Saate kasutada ka Instagrami lugusid, et anda oma jälgijatele pilk oma ettevõtte telgitagustele. Väikese pingutusega saate Instagrami kaudu kiiresti oma haaret laiendada ja uusi kliente meelitada.

Kasutage fännitellimusi (subscriptions)

Üks viis Instagramis raha teenimiseks on fännitellimused. Jälgijad saavad rahastada oma lemmikmõjutajaid ja -loojaid, makstes erisisu või hüvede eest kuutasu. Seda tüüpi tellimus muutub üha populaarsemaks, kuna see võimaldab jälgijatel otseselt toetada loojaid, keda nad armastavad. Lisaks annab see stabiilse sissetulekuallika, mida saab kasutada veelgi parema sisu loomiseks. Kui olete mõjutaja või looja, kes otsib uusi rahateenimise viise, tasub fännitellimusi kindlasti kaaluda.

2022. aastal tõi Instagram turule uue tellimisteenuse, mis võimaldab kasutajatel teatud sisu näidata vaid neile jälgijatele, kes on tasunud kuutasu. Teenus on endiselt kutserežiimis, kuid see näitab lubadust populaarse sotsiaalmeedia platvormi raha teenimiseks. Lubades kasutajatel eksklusiivsele sisule juurdepääsu eest tasu võtta, pakub Instagram loojatele ja mõjutajatele uut tuluvoogu. Lisaks võiks liitumismudel aidata vähendada platvormil rämpsposti ja madala kvaliteediga sisu hulka. Muutes inimeste jaoks kogu Instagrami sisule juurdepääsu raskemaks, võib tellimisteenus julgustada kasutajaid jälgima, keda nad jälgivad. Selle tulemusena on tellimisteenusel potentsiaal parandada Instagrami sisu üldist kvaliteeti.

Pakume integreerimisteenuseid e-kaubanduse ja Instagrami platvormi vahel.